26.2.10


Ατακτως ερριμμενη η ψυχη μου στο σκοταδι σου...
Κανεις δεν φανηκε με λυχνο να σταθει,να φεξει το ερεβος της νιοτης μου,στην θλιψη της σκιας μου να κρυφτει...
Τι ζητανε ολοι αυτοι που στεκονται στο πλαϊ μου μες την μαυρη μου τη νυχτα;
Τι περισσιο θρασος κ αυτο να τολμουν να θελουν ν'αντικρυσουν την πικρα της ρημαγμενης μου χαρας!
Κανεις!
Μονο εγω!
Κανεις στο πλαϊ μου...
Σβηστε τα φωτα!
Ειμαι τυφλος...
Πιο τυφλος κ απ'τους τυφλους!
Ομως βλεπω...
Βλεπω στη μαυρη σας καρδια τον θυμο μιας καταιγιδας!
Κ οπου να'ναι θα ξεσπασει!
Κ ο κεραυνος θα σας κατακεραυνωσει!
Κ μετα...
Μετα η λυτρωση!
Για εσας αλλα κ για μενα...

1 σχόλιο:

  1. Αλήθεια, ποια λύτρωση καρτερούν όλοι; Πότε θα έρθει; Θα το ξέρουμε σαν έρθει η ώρα; Εγώ δεν ξέρω. Μ' αρέσει το σκοτάδι...το σκοτάδι που κρύβει μαγείες και θησαυρούς...τιμωρίες και ανάθεμα...σκοτάδι και σκιές...


    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή