19.3.10


Οτι κ αν ηξερα για ορθο,
τιποτα πια δεν στεκει...
Ασπρα κορακια πια κελαϊδουν μες στα χρυσα κλουβια τους,
κ μαυροι κυκνοι ερπονται μαδοντας τα φτερα τους...
Γυρω μου οι ανθρωποι νωθροι σαλευουν σε καβουκια,
γραμμες χαραζουν νοητες,
σε χαρτινα ακρογιαλια!
Βουβες φωνες,
λευκες κραυγες,
που κρυβουν μοναξια...
Τα ματια μου μαρμαρωσαν,
το ειδωλο που βλεπω στον καθρεφτη δεν ειναι πια δικο μου,
κ οι μαυροι καπνοι απ'τα σπλαχνα της φωτιας σμιγουν με την ψυχη μου!
Ολα γυρνουν αναποδα,
οι μερες,
οι μηνες,
τα ρολογια...
Κ εγω,
καπου εκει αναμεσα,
να παλευω ακομα με τις προπατορικες μου ενοχες!
Ποια καταρα με σερνει κατα δω;
Ποιος ολεθρος ζυγωνει την ζωη μου;
Το σωμα μου δεν νιωθω αλλο πια,
Φευγω!
Καινουργια φτερα εβγαλα στις πλατες...

...ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΑΟΣ...

2 σχόλια:

  1. Το άγγιξες το σημάδι.. δοκίμασες το αίμα...
    Χοροί απαίδευτων χορευτών στη μέση της λίμνης...
    Κύκνεια άσματα παράφωνων πουλιών να μιμούνται την αλήθεια της πρόθεσης...

    Φόρεσε τα καινούρια φτερά σου.... η μόνη σωτηρία είναι να αποδημήσουμε σε τόπο ονειρικών προεκτάσεων...

    {πάρε με μαζί σου...}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνο το χάος; Ίσως...μαν αν πλησιάσεις πιο κοντά μπορεί το χάος να πάρει καθαρή μορφή...Μορφή που ίσως σε μαγέψεις, ίσως σε αηδιάσεις, μα σίγουρα θα τη θαυμάσεις για μια στιγμή, κι ύστερα σαν λάμψη να πετάξεις πάλι ψηλά...

    Την καλημέρα μου φίλε μου Nefesch.

    ΑπάντησηΔιαγραφή