9.4.10


Ειναι φορες που ετουτη η πενα,
σερνεται πανω στο χαρτι...
Κ το μελανι της δεν "πιανει" στις σελιδες.
Αυτες οι μερες ειν'νεκρες,
σαθρες στιγμες με διχως σκεψη...
Μερες νωθρες,
μετεωρες,
σ'εν'ακαθοριστο κενο,
που διεκδικει να καρπωθει φοβιες κ εμμονες,
βγαλμενες μεσ'απο εν'αλλοκοτο σεναριο μιας ακατανοητης υπαρξης!
Κλεινω τα ματια μου στο φως,
κ οι στοιχειωμενες λεξεις μου,
ερωτοτροπουν με την ψυχη που καταδιωκω χρονια τωρα...
Κ εκεινη η μικρη,
κρυφη μου προσευχη,
σαν ν'αντηχει ακομα μες στα σωθηκα μου...

ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ;
ΤΟΤΕ ΖΗΣΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

6 σχόλια:

  1. ''Αυτες οι μερες ειν'νεκρες,σαθρες στιγμες με διχως σκεψη...Μερες νωθρες,μετεωρες,σ'εν'ακαθοριστο κενο,που διεκδικει να καρπωθει φοβιες κ εμμονες,βγαλμενες μεσ'απο εν'αλλοκοτο σεναριο μιας ακατανοητης υπαρξης''
    Κενό που διεκδικεί και καταφέρνει τη πτώση.
    Για ποιό λόγο,για να ζήσεις και να σηκωθείς ξανά;;;
    Ίσως;;
    Την Καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσες μα πόσες φορές έχω νιώσει αυτές τις νεκρές μέρες...
    Πολύ όμορφο nefesch!

    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "βγαλμένες μέσ' από έν' αλλόκοτο σενάριο"...Πόσο αλλόκοτα είναι, αλήθεια, τα πάντα μέσα σε μια πραγματικότητα που όλα φαίνονται κανονικά; Αυτές οι μέρες μάλλον υπάρχουν για να μας αφήνουν να το σκεφτούμε...μπορεί πάλι οι σκέψεις μας να ξεκουράζονται...

    Πολύ μου άρεσε αυτός σου ο στίχος!

    Καλημέρα Nefesch!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι υπέροχη φίλε μου η γραφή σου!!!

    Κι εγώ σου αναφέρω το εξής του Ν. Καζαντζάκη:" ...Να σπας τα σύνορα... Να πεθαίνεις και να λες: Θάνατος δεν υπάρχει!..."

    Τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άθελά μου αναρωτήθηκα:
    είσαι έτοιμος να ζήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kapos etsi i8ela na apotiposo tin katastasi tou mualou mou pou exei sterepsi teleftaia...me kalipses apoluta.Ta sevi mou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή