23.5.11

Περί Αγγέλων...

Η ιστορία που ακολουθεί δεν ξέρω αν είναι πραγματική ή φανταστική.

Την παραθέτω όπως την θυμάμαι, ελπίζω να την αποδώσω όσο καλύτερα γίνεται..

Πρόκειται για την ιστορία ενός ανθρώπου που πέθανε και πήγε στον παράδεισο.
Απ' έξω βρισκόταν ο Αγγελός του για να τον συνοδέψει.
Κρατούσε έναν τόμο και του τον έδωσε.
-Αυτή είναι όλη σου η ζωή, του είπε.
Άνοιξε τον τόμο και άρχιζε να θυμάται, να γελάει, να δακρύζει.
-Μα άγγελε, τι είναι όλα αυτά τα βήματα δίπλα σε εμένα.
-Αυτά είναι τα βηματά μου, ήμουν δίπλα σου σε κάθε σου βήμα.
Προς μεγάλη του έκπληξη στις πιο μεγάλες δυσκολίες του, τα βήματα απεικόνιζαν μόνο ένα ζευγάρι.
-Μα, άγγελέ μου. Στα πιο δύσκολα σημεία της ζωής μου, εκεί που σε είχα πραγματικά ανάγκη, με εγκατέλειψες, αναρρωτήθηκε ο άνθρωπος.
Τότε ο Άγγελος του έδειξε το βάθος των βημάτων.
-Τότε, στις πιο δύσκολες στιγμές σου, σε είχα στην αγκαλιά μου...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου