26.7.11

Τρελα ή λογικη;


Ενας γνησιος τυπος boem δεν εχει κανεναν αναγκη...

Βασιζομενος στην πενα του μοναχα,
στα κιτρινισμενα απ'τον καιρο φυλλα του και στις ουσιες...

Ουσιες που του ανοιγουν το μυαλο κι ετσι μπορει να γραψει,
να δημιουργησει,
ακομα πιο περα κι απ'τον ιδιο τον διαβολο!

Να χτισει εναν κοσμο δικο του,
σε θεμελια τρελας κα με υλικα απολυτης παραφροσυνης...

Εκει ζει,
εκει μεσα κατοικει!

Αναμεσα στην φαντασια και στην τρελα...

Τρελα!

Συναισθημα μοναδικο...

Το'χω βιωσει πολυ καλα στο πετσι μου και το βιωνω ακομα,
μιας κι εχω νοσηλευτει δυο φορες σε ψυχιατρικη κλινικη.

Σταδιο μοναδικο και αξεπεραστο στην ζωη μου!

Περασμα στην απεναντι πλευρα...

Απο την λογικη,
στην τρελα!

Αισθηση κατακορυφη που σε βουτα στην πιο αχανη αβυσσο αυτου του κοσμου!

Στην αβυσσο της παρανοιας...

Κανεις δεν σε φοβατε και δεν φοβασε κανεναν!

Κανενας δεν μπορει να αγγιξει τις σκεψεις σου παρα μονο ο ιδιος σου ο θεραπευτης...

(Αν δεν τον εχεις τρελανει κι εκεινον μεχρι τοτε!)

Και η διαγνωση...

Καταθλιψη και διπολικη ψυχωσικη διαταραχη.

Τιτλος μεγαλειο!

Ετσι εμαθα να ζω...

Περιθωριακος και παρακμιακος μια ολοκληρη ζωη...

Αυτοτελης,
ακραιος και παντοτε διχασμενος αναμεσα σε δυο μονοπατια!

Τρελα ή λογικη;

Λογικη ή τρελα;

Θεε μου,
ποσο δυσκολο μου ειναι να διαλεξω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου