18.3.12

Κλικες στα blogs...





Στίχοι: Γιάννης Αγγελάκας

Μουσική: Γιάννης Αγγελάκας
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Αγγελάκας

Δεν ξέρω αν βρίσκεται κρυμμένος
στα νύχια σου ο Θεός
μα εσύ πιο πολύ μου μοιάζεις
για λύκος νηστικός
κι όταν στα πρόβατα αγορεύεις
για του έθνους το καλό
διάολε σε βλέπω να χορεύεις του κτήνους το χορό.

Πες μου πως γίνεται η αγάπη
να ζει απ' τη λέξη εχθρός
και πως θα βρω τη σωτηρία σκυμμένος και βουβός
κι αν πάλι αυτό το τραγουδάκι σου μοιάζει αιρετικό
διάολε φύγε από μπροστά μου, μου κρύβεις το Θεό.

Ποιος σκαλίζει το σκοτάδι στην ψυχή μου κι όταν χαίρομαι ποιος κλαίει
ποιος παλεύει να μισήσω το κορμί μου κι όταν τ' αγαπάω ποιος φταίει
ποιος φρενάρει και ρημάζει τη ζωή μου κι όταν προχωράω ποιος κλαίει

ποιος ζητά να χαμηλώσω τη φωνή μου κι αν του τ' αρνηθώ ποιος φταίει 


ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΚΛΙΚΑΣ ΤΟ ΞΕΡΩ...

ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΑ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΝΙΩΘΩ!
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΒΟΗΕΜE ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΑΣ ΒΓΑΛΜΕΝΟΣ...
ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ;
ΔΕΝ ΞΕΡΩ,
ΕΓΩ,
ΕΣΕΙΣ...
ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΟΜΩΣ!

5 σχόλια:

  1. Στίχοι: Γιάννης Αγγελάκας
    Μουσική: Γιάννης Αγγελάκας
    Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Αγγελάκας

    Μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ
    στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω.
    Και πως ο κόσμος είν' ανήμερο θεριό
    κι όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω.
    Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
    μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
    Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
    είμαι μικρός, πολύ μικρός για να τ' αλλάξω.

    Μα εγώ μ΄ ένα άγριο περήφανο χορό
    σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω.
    Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
    σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.
    Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό,
    θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω
    Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
    σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.

    Μου λεν αν φύγω πιο ψηλά θα ζαλιστώ
    καλύτερα στη λάσπη εδώ μαζί τους να κυλιέμαι.
    Και πως αν θέλω περισσότερα να δω,
    σ' ένα καθρέφτη μοναχός μου να κοιτιέμαι.
    Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
    μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
    Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
    είμαι μικρός πολύ μικρός για να τ' αλλάξω.

    Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό
    σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω.
    Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
    σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ
    Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό,
    θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω
    Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
    σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ
    στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω.
    ...Μου λεν αν φύγω πιο ψηλά θα ζαλιστώ
    καλύτερα στη λάσπη εδώ μαζί τους να κυλιέμαι.
    ...
    Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό
    σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω.
    Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
    σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ
    Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό,
    θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω
    Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
    σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα φίλε μου, εύχομαι να είσαι καλά! Οι αναρτήσεις σου πάντα έχουν ενδιαφέρον... είναι αιχμηρές και αληθινές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΡΕΛΕ καταραμένε μου,
    εχουν ερθει φορες που θελω να σε ΣΚΟΤΩΣΩ,
    να σε δαγκωσω από Ένστικτο Επιβίωσης,
    όταν μου επιτίθεσαι μεθυσμενα και παραμονεύεις το καλοπροαίρετο του Χαρακτήρα μου...

    μα όσο κι αν το όνομά μου παραπέμπει σ'αυτο Κακιά δε νείμαι....

    Οπότε σ'αγαπάω κι ας τα θρεπτικά συστατικά του ίδιου Χωματος Γραφης μοιραζόμαστε....

    Κάποιοι λειτουργούν ανταγωνιστηκα στο χώρο... και το Ξέρεις...

    Εγω με κλεψιμαίικα ΖΩ...
    Κίνητρα επί κινήτρων...
    Εξω από κλίκες και συμμορίες μπλοκογειτονιάς...

    Σε εχω μέσα στην καρδιά μου, κι ας μία ΚΑΤΑΡΑ παντα σε στιγματίζει...

    Εχω εξαλλου κι εγω τα δικά μου στίγματα....


    Αυτονομοι παντα κινουμαστε στο ΥπερΠεραν της Γραφης...
    και μόνιμα μεθυσμενοι από αψεντι θα χαρίζουμε όσα από το υστερημα της Ψυχής μας φυτέψαμε στο παρτέρι των Στίχων....


    Γι'αυτο ερχομαι...
    κι αν κάποια στιγμή ξεχνιέμαι, ν αμου το θυμίζεις....


    ΦΙΛΙ...... θηλιά στο λαιμό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή