7.11.12

(29.10.2012)


(29.10.2012)

Βρεχει καταρρακτοδως σημερα!
Ριχνει παπαδες που λενε!
Φωλιασμενος σ'ενα σοινικιακο καφε πινω κατι ζεστο και ειπα να σου γραψω...
...
Την αληθεια;
Σε σκεφτομαι...
Κατι τετοιες στιγμες σε σκεφτομαι τοσο εντονα που το κεφαλι μου παει να σπασει!
Ξερω και καταλαβαινω πως φως στο τουνελ δεν υπαρχει αλλα εγω δεν μπορω να παω κοντρα στην καρδια μου...
Πως φτασαμε εδω γαμωτο;
Γιατι;
...
Ας μην μπαινω σε τετοιες σκεψεις καλυτερα γιατι μονο καλο δεν μου κανουν.
Ετσι κι αλλιως σε κουβαλαω και θα συνεχεισω να σε κουβαλαω μια ζωη μαζι μου!
...
Η βροχη σαν να κοπασε.
Το τσιγαρο στο τασακι εσβησε και θελω να αναψω ακομα ενα...
Τζουρα-καφε,τζουρα-τσιγαρο.
Μικρα περιτεχνα δαχτυλιδια καπνου ξεγλυστρουν απ'τα χειλη μου,κι ευθης την επομενη κι ολας στιγμη χανονται στην ατμοσφαιρα!
Οπως κι εσυ απ'την ζωη μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου