13.12.16



Εμένα η μήτρα της μάνας μου ξέρασε έναν πολέμαρχο...
Γέννησε έναν άντρα που στέκεται απέναντι σε πολλούς...
Το αίμα που κυλάει στις φλέβες μου είναι Ελληνικό πάππου προς πάππου...
...
Η ράτσα μου κρατά από γενιά προσφυγίκη.
Γενιά που πόνεσε γιατί άφησε πίσω της την πρώτη της πατρίδα...
...
Πόνεσαν κι έκλαψαν γιατί αυτοί που τους κυνήγησαν,
σφαξάνε,βιάσανε,ρημάξανε και ξεριζωσανε μια ολάκερη ΠΑΤΡΙΔΑ
και ένα ολάκερο ΕΘΝΟΣ,
προς τέρψην των γαμημένων τους αποθημένων...
...
ΠΑΤΡΙΔΑ και ΕΘΝΟΣ...
Άραγε πόσο γνωστές είναι στο λεξιλόγιο τους τούτες οι έννοιες...;;;
...
Βλαστήμω την γαμημένη την Τούρκικη τους φάρα,
(Γαμώ την Μογγολία τους μέσα)
γιατί με δόλιο και ύπουλο σκοπό,
πήραν για "πατρίδα" τους,
μια πατρίδα που μας ανήκει εδώ και αιώνες τώρα...
Πάντα μας ζήλευαν...
Όμως ο "καιρός γαρ εγγύς"...
...
θα ξυπνήσει η Παναγιά,
θα σηκωθεί ο μαρμαρωμένος βασιλιάς
κι αν και δεν αρέσκομαι να πιστεύω σε μύθους και οικασίες...
...
ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ,
ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ Ο ΓΕΡΟΔΑΙΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ...
...
Υ.Γ:
Με λένε Σακελλαρίου Ηλία,
με παππού απο τα Βουρλά και γιαγιά από την Μαγνησία...
Και για κάθε ενδιαφερόμενο,
ας ανατρέξει να μάθει τι σημαίνει το όνομα μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου