17.2.10


Γυρεύω εκείνους τους αγγέλους που πλήγωσαν και πληγώθηκαν και γκρεμίστηκαν στη γη...
Έκαψαν και κάηκαν από τα λάθη τους...
Γοητεύτηκαν και γήτευσαν τα πάθη τους...
Χόρεψαν με τη μοναξιά τους κι ένωσαν κομμάτια ονείρων ξεχασμένων...
Έκπτωτη ψυχή είμαι κι εγώ...
Ενός παράδεισου που δεν γύρεψα ποτέ μου...
Απλά μου "δόθηκε"...
Να αναζητήσω θέλω τις χαμένες μου αλήθειες...
Να ψηλαφίσω τις κρυμμένες μου πληγές...
Ννα ματώσω από της μοίρας μου τα αγκάθια...
Να ισορροπώ ανάμεσα στο δίκιο και το κρίμα...
Σαν κύκλος που δεν κλείνει...
Σαν ήλιος που δεν μπορεί να δύσει...
Σαν κύμα που δεν βρίσκει μια ακτή να ακουμπήσει...
Σαν αγάπη δίχως προορισμό...
Έκπτωτη ψυχή είμαι κι εγώ...
Κι αν ποτέ μου αξιωθώ...
Θα συγχωρέσω και θα συγχωρεθώ...
Θα αγαπήσω και θα αγαπηθώ...
Θα ζήσω...ή θα καώ...
Ή από τις στάχτες μου θα ξαναγεννηθώ...


1 σχόλιο:

  1. Εν δράσει
    Θεωρία στημένη στα μαύρα βιβλία,
    κι όλη μου η εστίαση μία αναρχία,
    δεν επιδιώκω μάθησης στόχο,
    έχω εκπαιδεύσει της ζωής μου το λόχο
    ν' αντέχει σ' εμπόδια εξωκοσμικά
    και να 'χει όνειρα φαντασμαγορικά.
    Αν με ζητήσεις, στην κόψη επάνω
    ματωμένη πληγή θ' απολαμβάνω,
    τα σημάδια της μάχης που έχει τελειώσει,
    στο φέγγος της μέρας που έχει ξημερώσει.
    Όλες οι μάχες μου νυχτερινές διαδρομές,
    κι όλα τα βράδια μου κατάκοπη δες
    πέφτω σε στρώμα ανθισμένο θαρρείς
    με άγρια όνειρα κι αγκάθια λογής.
    Είναι που αγριεύω εγώ τη ζωή?...
    ή μήπως μ' έχει ξεγραμμένο αυτή?...
    Μέσα σε πάλης φουρτούνιασμα μπαίνω
    και μία στιγμή δεν ανασαίνω...
    Πόσα ποτάμια δάκρυ να πιω?...
    πόσες αλήθειες να τολμήσω να πω?....
    Θάψε το "είναι" μου σε μία σπηλιά...
    αν το αξίζω....θα ανθίσω ξανά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή