9.5.13

Όλα κάποτε κάνουν τον κύκλο τους και τελειώνουν...


Όλα κάποτε κάνουν τον κύκλο τους και τελειώνουν...
Κοιτάζω πίσω,
τα χρονιά που πέρασαν...
Απώλεια,
αγάπη,
θλιψη,
θεραπεία,
ενδυνάμωση,
έρωτας,
ανάκαμψη,
επαναφορά,
επανεκκίνηση,
φιλία,
αλλαγή...
Ένας ολόκληρος κύκλος.
...
Ο κύκλος της ζωής μου εδώ και τρία χρόνια...

Οι λίγοι αλλά και τόσο πολύτιμοι ανθρωποί που πέρασαν από την ζωή μου,
κάνουν τη διαφορά στα μικρά αλλά και στα μεγάλα!
Στις χαρές αλλά και στις δυσκολίες.
Είναι εκείνοι οι άνθρωποι που καταφέρνουν
-όπως ακριβώς μ'ένα τόσο δα κλικ-
να κάνουν τη διαφορά...
Με μια αγκαλιά,
ένα απρόσμενο τηλεφώνημα,
με ένα γέλιο τρανταχτό,
με την αγαπή τους,
ένα δώρο βγαλμένο απο την ψυχή τους.
Είναι οι άνθρωποι εκείνοι με τους οποίους μπορώ να είμαι ατόφιος,
ακέραιος,
χωρίς προσχήματα,
χωρίς τύπους και υποκρισίες.
Κάποιοι είναι μαζί μου εδώ και πολλά χρόνια,
μεγαλώσαμε κι ακόμα μεγαλώνουμε μέσα από κοινά βιώματα,
αλλά όχι πια από τόσο κοντά.
Με κάποιους οι δρόμοι μας ήρθαν τόσο κοντά που
-δυστυχώς ή ευτυχώς-
πίστεψα ότι έκανα καινούργιους φίλους...
Αλλά όλες αυτές οι υποθέσεις με διαψεύσαν πανηγυρικά.
 ...
Και να που ο κύκλος αυτός έφτασε στην ώρα του να κλείσει και με την σείρα του να ανοίξει ενας νέος!

Αυτός δεν είναι και ο πραγματικός προορισμός του ανθρώπου;
Να αλλάζει,
να εξελίσσεται,
να σπάει το παλιό του κουκούλι και απο μεσα να βγει μια νέα και όμορφη χρυσαλιδα (πεταλούδα).

Ελάτε λοιπόν!

Σας περιμένω στην ανανεωμένη μου γειτονία!

Με αρκετή δόση ατέλειωτης τρέλας και...
ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου