21.9.20

Κοίταξε τον εαυτό της στον καθρέφτη..

 

Κοίταξε τον εαυτό της στον καθρέφτη..

Μετά κοίταξε εκείνον..

Καθόταν στο κρεβάτι..

-Με αγαπάς ακόμα?(τον ρώτησε)

-Σαν την πρώτη μέρα! (Απάντησε αυτός)

-Πρόσεξες ότι το σώμα μου δεν είναι το ίδιο όπως όταν γνωριστήκαμε?

-Όχι καθόλου(απάντησε αυτός)

Έβαλε τα χέρια της στην κοιλιά της..

Και του είπε:Πρόσεξες ότι η κοιλιά μου είναι πιο βαριά?

Ότι τα πόδια μου δεν είναι τα ίδια όπως παλιά?

-Όχι δεν το πρόσεξα(απάντησε αυτός)

Τότε γυρνάει και του λέει με δάκρυα στα μάτια:

-Τότε τι κάνεις μαζί μου?

Αν δεν με βλέπεις πια, αν δεν ξέρεις πόσο έχει αλλάξει το σώμα μου?

Εκείνος χαμογέλασε και της απάντησε:

-Κοίτα πως είσαι όταν σε αγγίζω..

Ένιωσα τον τρόπο σου όταν αγαπάς..

Βλέπω το αισθησιακό του χαρακτήρα σου..

Την καλοσύνη στην καρδιά σου..

Ξέρω ότι για μένα έχεις το τέλειο σώμα..

Μην είσαι λυπημένη με τον εαυτό σου..

Ερωτεύτηκα τον αισθησιασμό της ψυχής σου..

Όχι τη ματαιοδοξία του σώματός σου..





Συμπέρασμα:

Μακάρι όλοι να αγαπούσαν με τον ίδιο τρόπο κάθε επίπεδο και του σώματος και της ψυχής μας..

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3102425543195686&set=gm.2769752919974142&type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου