16.3.10


Στα ματια μου ανοιξαν ρωγμες που ξερνανε κιβδηλες ελπιδες!
Η οργη ξεχειλισε κατω απ'τα σαπισμενα μου τα νυχια...
Το αιμα μου ξεραθηκε κ εγινε θρηνος,
αορατος λυγμος,
εγινε σαβανο φτηνο κ φτωχο!
Ηρθε λοιπον η ωρα...
Η ωρα του Μεγαλου Θυμου!
Κρυφτειτε εκτρωματα της Νεας Εποχης...
Σκαψτε εναν λακκο βαθυ κ στενο,
κ ριξτε τ'αχρηστα κορμια σας μεσα σ'αυτον!
Κ αφου φτυσω το Αγιο μου το σαλιο,
στο χωμα που θα σας σκεπασει,
που πανω του δεν θ'ανθισει ποτε ουτε μια πετρα,
Θα χαθω...
Θα χαθω μεχρι εκει που...
Μητε Θεος μα μητε Διαβολος θα μπορεσει ποτε να με βρει!

3 σχόλια:

  1. Nefesch
    αλιμονο οταν θα'ρθουν αντιμετωποι με την Οργη μας..
    αλιμονο σ'αυτα τα εκτρωματα οταν δε θα βλεπουν παρα κεραυνους στο βλεμα μας...
    καμια τρυπα της Μανα Γης δε θα χωραει να κρυψει την ντροπη τους...
    Κανενας θεος ή δαιμονας τους δεν θα μπορεσει να τους σωσει..

    Blessed be αδερφε μου..

    Κερνω κρασι στυφο οσο οι θυμοι μας..παλιο οσο ο κοσμος ολος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταραμένη γαλήνη
    Ξύνεις πληγές μια ανούσιας σαγήνης
    Σε κράζουν τα όρνεα του μαύρου ουρανού
    Κοιμλησου στον κόσμο με τους εφιάλτες
    Τους καμωμένους από στάχτες και σάρκες ξεσκισμένες...
    ...Αλοίμονο...

    Την καλησπέρα μου Nefesch

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι τα παιχνίδια που κάνουμε χωρίς να μπορεί να μας βρει ο εαυτός μας... πόσο μάλλον οι γύρω μας...

    Χαίρομαι που είμαι εδώ :-) Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή