7.7.11

ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ-ΜΗΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙΣ


Μην πλησιάζεις
Don't come close


Έχω έναν πόλεμο ανοικτό
I have an open war
με τον ίδιο μου τον εαυτό
with my one self
έχω κάποιες τάσεις διαφυγής
I have some tendencies to run away
σοβαρά δε θέλω να με δεις
seriously I don't want you to see me
δεν υπάρχει τρόπος να σωθώ
there is no way to be saved
απ' τους κόμπους όλους θα λυθώ
to be resolved from all the nodes
θα φύγω
I will go
έχω τα σημάδια του καιρού
I have the signs of time
και τη συνταγή ενός γιατρού
and a doctor's recipe
η ζωή να έχει αλλαγές
for life to have changes
κι όχι μόνιμες επιλογές
and not choices that are for ever
παίζω με φωτιές από παιδί
I play with fires sice I was a child
και τις κλειδαριές χωρίς κλειδί
and the locks without a key 
ανοίγω
I open

Μην πλησιάζεις
don't come close
ακόμα πιο κοντά
even closer
στην αγκαλιά σου
in your arms
ανήκω προσωρινά
I belong temporarely
τίποτα δεν με κρατάει
nothing holds me
και πουθενά
and nowhere
εμένα
me
μην πλησιάζεις
don't come close
κοντά μου θα χαθώ
near me I will get lost
άνεμος ήταν
it was a wind
η μοίρα να γεννηθώ
(it was)destiny to be born
δεν με κρατάει αγάπη καμιά
no love holds me 
τις αλυσίδες τις σπάει η καρδιά
the chains are broken by the heart
για να φύγει ξανά
so as to leave again

Έχω έναν πόλεμο ανοιχτό
I have an open war
με τον ίδιο μου τον εαυτό
with my own self
έχω μια εικόνα της ζωής
I have a picture of life
που εσύ δε γίνεται να δεις
that you can't see
γύρω μου οι δρόμοι σταματούν
around me the roads stop
κι όλα όσα είχαν να μου πουν
and everything that they have to say to me
τα είπαν
the've said it
έχω τη δική μου λογική
I have my own logic
λίγο αυτοκαταστροφική
a little bit self- destractive
μα τα καταφέρνω τελικά
but at the end I pull it through
και δεν παίρνω ηρεμιστικά
and I don't take any calmants
έχω μάθει μέσα μου το πως
I've learned inside me how
να το πολεμάω μοναχός
to fight it on my own
το σύμπαν
the universe

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου