25.7.11

Ο καλυτερος φιλος του ανθρωπου...

Στην πλατεια της περιοχης μου,
λημεριαζουν δυο καταπληκτικα σκυλακια!

Με γνωριζουν πολυ καλα και μαλιστα το ωραιο της ιστοριας ειναι πως με ακολουθουν σχεδον παντα οπου κι αν παω!

Ετσι και σημερα που χρειαστηκε να παω σε καποια δημοσια υπηρεσια για μια προσωπικη μου υποθεση,
περνοντας απο την πλατεια,
με ειδαν και αρχισαν να με ακολουθουν...

Φτανοντας στον προορισμο μου,
μπηκα μεσα,
και το ωραιο της ιστοριας ηταν ποιο;;;

Οτι μετα απο μιση ωρα που χρειαστηκα για να τελειωσω την δουλεια μου,
ηταν ακομα εκει και με περιμεναν!

Μολις με ειδαν,
κουνουσαν τις ουρες τους ολο χαρα και μεχρι να επιστρεψω παλι πισω με ακολουθησαν ξανα μεχρι την πλατεια!

Υπ'οψην οτι ποτε μου δεν τα εχω ταϊσει,
γιατι καποιος μπορει αυθορμητα να πει οτι τους δινεις φαγητο και γι'αυτο σ'αγαπανε και σ'ακολουθουν...

Κι ομως,
δεν τους εχω δωσει ποτε ουτε μια μπουκια ψωμι!

Το μονο που κανω ειναι...
να τους μιλαω!

Μην γελατε,
σας μιλαω πολυ σοβαρα,
τους μιλαω σαν να μιλαω σε ανθρωπο.

Μονο αυτο...

Τελικα φαινεται πως τα ζωα,
καταλαβαινουν πολλα περισσοτερα απο καποιους ανθρωπους...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου